Język Polski w Komunikacji Społecznej

Jedyny w Polsce interdyscyplinarny kierunek, który łączy nowoczesne kształcenie humanistyczne z zakresu wiedzy o kulturze, językoznawstwa, komunikacji interpersonalnej i publicznej z przedmiotami nauk społecznych – medioznawstwem, psychologią  i elementami socjologii.

    W programie studiów położono nacisk na kształcenie umiejętności i kompetencji, szczególnie w zakresie:

  • komunikacji interpersonalnej, publicznej i międzykulturowej,
  • umiejętności retorycznych – skutecznej perswazji i argumentacji,
  • tworzenia skutecznych relacji interpersonalnych,
  • strategii komunikacyjnych,
  • negocjacji oraz kształcenia postaw asertywnych,
  • umiejętności analitycznych w zakresie interpretacji zjawisk komunikacyjnych w nowych mediach.

 

Zdobyte na naszym kierunku umiejętności i kompetencje pozwolą Ci na podjęcie pracy m.in. w:

  • agencjach public relations (PR),
  • działach human resources (HR),
  • firmach doradztwa personalnego (prowadzenie szkoleń w zakresie strategii komunikacyjnych, negocjacyjnych w biznesie),
  • wydawnictwach (działy reklamy i promocji, marketingu),
  • mediach (prasa, radio, telewizja, serwisy internetowe, media społecznościowe),
  • szkołach językowych.

 

więcej >>